Action zmienia sposób raportowania sprzedaży HP

Action zmienia sposób raportowania sprzedaży HP

CZQ>PL>MARKETING
Action zmienia sposób raportowania sprzedaży HP

Action ogłosił, że od teraz będzie raportować nie tylko zbiorcze informacje o sprzedaży produktów HP, ale także działania swoich partnerów. To istotna zmiana, która może wpłynąć na współpracę z partnerami handlowymi.



Wojciech Grunwald, IPG LES Country Manager w HP, zaznaczył: „Będziemy mogli zaoferować programy kompensacyjne partnerom Actionu, jako zachętę i nagrodę za prowadzenie skutecznej polityki sprzedażowej.”



Warto dodać, że inne firmy, takie jak Praxis, AB, ABC Data oraz Tech Data, również raportują sprzedaż do HP. Jednak różnią się one od Actionu, ponieważ są autoryzowanymi dystrybutorami producenta.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.