Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Twitter na tropie PR-owców – czy to nowa era komunikacji?

Twitter na tropie PR-owców – czy to nowa era komunikacji?

Twitter na tropie PR-owców – czy to nowa era komunikacji?

CZQ>PL>MARKETING
Twitter na tropie PR-owców – czy to nowa era komunikacji?

Twitter poszukuje PR-owców, co świadczy o potrzebie wprowadzenia klasycznych strategii PR w tej dynamicznej firmie. Jak podaje serwis adage.com, Twitter prowadzi rozmowy z agencjami PR o różnej wielkości, zarówno w Nowym Jorku, jak i Londynie.



Do tej pory promocją platformy zajmowali się jej założyciele: Jack Dorsey, Evan Williams i Biz Stone. Ich działania obejmowały liczne konferencje, wystąpienia w telewizji oraz intensywną współpracę z prasą. Jednak w obliczu zmian w zarządzie, obecnie tylko Dorsey pozostaje w firmie, a jego koledzy skupili się na własnych projektach.



Decyzja o zatrudnieniu agencji PR jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę profesjonalizacji komunikacji Twittera w obliczu wyzwań, które stawia przed nim rynek.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.