Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Microsoft wprowadza nowy dział: Co to oznacza dla konsumentów?

Microsoft wprowadza nowy dział: Co to oznacza dla konsumentów?

Microsoft wprowadza nowy dział: Co to oznacza dla konsumentów?

CZQ>PL>MARKETING
Microsoft wprowadza nowy dział: Co to oznacza dla konsumentów?

W dniu 8 sierpnia 2011 roku Microsoft ogłosił powstanie nowego działu w wyniku globalnej reorganizacji swojej struktury. Zmiany te są odpowiedzią na rosnące znaczenie sprzedaży w segmencie konsumenckim.

Nowy dział, nazwany CCG, ma na celu integrację produktów konsumenckich, takich jak komputery, telefony i telewizory. Krzysztof Florczak, który dotychczas kierował działem SMS&P, będzie odpowiedzialny za te zmiany. Jego doświadczenie w Microsoft od ponad 7 lat zapewnia stabilność w kierowaniu nowym zespołem.

Warto zauważyć, że powstanie CCG oznacza większy nacisk na usługi i innowacje w ofercie Microsoftu, co może przynieść korzyści dla użytkowników końcowych. Jakie będą dalsze konsekwencje tej reorganizacji? Czas pokaże.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.