Jak Facebook ratuje teatr? Odkryj sukces "Ojca Boga"

Jak Facebook ratuje teatr? Odkryj sukces "Ojca Boga"

CZQ>PL>MARKETING
Jak Facebook ratuje teatr? Odkryj sukces "Ojca Boga"

Promocja sztuk teatralnych w Polsce to niełatwe zadanie. Każdego roku odbywa się około 1200 premier, co oznacza średnio więcej niż trzy nowe spektakle dziennie. W takim natłoku wydarzeń, sukces zależy w dużej mierze od nakładów na promocję.

Projekt "Ojciec Bóg", realizowany przez Heureka, pokazuje, jak social media mogą wspierać artystów z ograniczonym budżetem. Spektakl z Marcinem Perchuciem w roli głównej, opowiada o emocjonalnych zawirowaniach mężczyzny, który staje się ojcem.

Wykorzystanie Facebooka do promocji monodramu okazało się kluczowe. Dzięki angażującym postom i interakcji z widzami, sztuka zdobyła uwagę i zainteresowanie, co przyczyniło się do jej sukcesu na deskach teatru.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.