Europort media z nowym klientem w sektorze life-science

Europort media z nowym klientem w sektorze life-science

CZQ>PL>MARKETING
Europort media z nowym klientem w sektorze life-science

Europort media ogłasza podpisanie umowy z firmą Inno-Gene, specjalizującą się w sektorze life-science. Umowa dotyczy obsługi PR i obejmuje szeroką gamę działań komunikacyjnych.



Agencja będzie odpowiedzialna za kreację oraz organizację komunikacji wszystkich procesów biznesowych grupy. Wśród kluczowych zadań znajdą się relacje z mediami oraz relacje inwestorskie.



Projekt jest nadzorowany przez Magdalenę Beissert-Kaczmarek i został podpisany na czas nieokreślony. Klient został pozyskany w wyniku konkursu ofert, co świadczy o rosnącym zaufaniu do agencji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.