Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Patrycja Rabińska: Nowa Era w PR dzięki Mariel&Haan Communications

Patrycja Rabińska: Nowa Era w PR dzięki Mariel&Haan Communications

Patrycja Rabińska: Nowa Era w PR dzięki Mariel&Haan Communications

CZQ>PL>MARKETING
Patrycja Rabińska: Nowa Era w PR dzięki Mariel&Haan Communications

Patrycja Rabińska, znana specjalistka w dziedzinie public relations, zakończyła współpracę z MSL, by rozwijać własną agencję – Mariel&Haan Communications. Po siedmiu latach w branży, podjęła decyzję, która z pewnością wpłynie na rynek PR w Polsce.



W MSL Rabińska zbudowała dział nieruchomości i budownictwa, a także zajmowała się pozyskiwaniem klientów oraz zarządzaniem zespołem. Jej doświadczenie obejmuje komunikację korporacyjną, marketingową oraz działania antykryzysowe, co czyni ją kluczową postacią w branży.



Rabińska pracowała dla renomowanych marek, takich jak AIG/Lincoln, co potwierdza jej umiejętności w zakresie zarządzania reputacją i działań w mediach społecznościowych. Jej nowa agencja ma na celu dostarczenie innowacyjnych rozwiązań w PR, które odpowiadają na potrzeby rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.