Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Małe sklepy przenoszą się do Internetu: Nowa era handlu

Małe sklepy przenoszą się do Internetu: Nowa era handlu

Małe sklepy przenoszą się do Internetu: Nowa era handlu

CZQ>PL>MARKETING
Małe sklepy przenoszą się do Internetu: Nowa era handlu

Zgodnie z danymi HBI, do końca ubiegłego roku w Polsce zarejestrowano 24,6 tys. podmiotów prowadzących sprzedaż detaliczną online. Wzrost ten jest imponujący, biorąc pod uwagę, że liczba tradycyjnych sklepów spadła do 364 tys., co oznacza spadek o 2,1% w porównaniu do 2009 roku.


Każdego roku na rynku znika średnio 5-6 tys. stacjonarnych placówek. Z drugiej strony, liczba e-sklepów rośnie w zastraszającym tempie. W 2007 roku otwarto 2119 e-sklepów, a w 2010 roku już 7902!


Ten trend nie został zahamowany nawet przez kryzys. Właściciele małych sklepów stacjonarnych decydują się na przeniesienie swojej działalności do Internetu, co staje się nowym standardem w polskim handlu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.