Polityka i sport: Nowa era nekromarketingu?

Polityka i sport: Nowa era nekromarketingu?

CZQ>PL>MARKETING
Polityka i sport: Nowa era nekromarketingu?

W świecie marketingu politycznego pojawia się nowa tendencja – nekromarketing. Ta strategia, jak zauważa Wiesław Gałązka, wykorzystuje emocje związane z tragicznymi wydarzeniami, aby zyskać poparcie społeczne.



Przykład? Siostry Radwańskie, które komentują katastrofę smoleńską, pokazują, że nawet w świecie sportu, polityka ma swoje miejsce. Takie działania mogą być postrzegane jako próbę przyciągnięcia uwagi do sprawy, która wciąż budzi silne emocje.



Nie można zapominać o historii, na przykład o słynnym geście Władysława Kozakiewicza, który również miał swoje polityczne konotacje. Warto zadać sobie pytanie, czy takie interwencje sportowców w politykę są potrzebne, czy może szkodliwe dla ich wizerunku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.