Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Franciszek Smuda: Złote Usta czy Złoty Wizerunek?

Franciszek Smuda: Złote Usta czy Złoty Wizerunek?

Franciszek Smuda: Złote Usta czy Złoty Wizerunek?

CZQ>PL>MARKETING
Franciszek Smuda: Złote Usta czy Złoty Wizerunek?

Franciszek Smuda, selekcjoner polskiej kadry piłkarskiej, stał się bohaterem kontrowersyjnej propozycji ze strony koncernu Coca-Cola. Dziennik Polska donosi, że za użyczenie swojego wizerunku miał on otrzymać 300 tys. euro. Choć umowa nie została finalizowana, pytanie o jej opłacalność wciąż pozostaje aktualne.

Czy inwestycja w wizerunek Smudy, znanego z niekonwencjonalnych wypowiedzi, przyniosłaby korzyści amerykańskiemu koncernowi? Smuda, który zaskakuje kibiców swoimi kontrowersyjnymi stwierdzeniami, może być ryzykiem, ale i szansą na dotarcie do młodszej publiczności.

Wojciech Jóźwiak podkreśla, że kojarzenie marki z tak silną osobowością może przynieść zarówno korzyści, jak i straty. Czy Coca-Cola zdecyduje się na ten krok, wiedząc, z czym wiąże się wizerunek Smudy?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.