Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Telekomunikacja w kryzysie – co dalej?

Telekomunikacja w kryzysie – co dalej?

Telekomunikacja w kryzysie – co dalej?

CZQ>PL>MARKETING
Telekomunikacja w kryzysie – co dalej?

Dynamicznie rozwijający się rynek usług internetowych przynosi nowe wyzwania dla branży telekomunikacyjnej. Analitycy zauważają, że przychody telefonii stacjonarnej nieustannie maleją, a zyski telefonii mobilnej pozostają na niemal niezmienionym poziomie. Natomiast popyt na internetowe usługi szerokopasmowe rośnie w zastraszającym tempie.

Przedstawiciele IBM-u wskazują, że aby operatorzy telekomunikacyjni mogli na nowo zacząć zarabiać na usługach szerokopasmowych, konieczna jest reforma ich modeli biznesowych. W przeciwnym razie, rynek może czekać konsolidacja lub silne rozdrobnienie operatorów.

Warto zwrócić uwagę, że w 2009 roku wartość rynku internetowego w Polsce wyniosła 7,3 mld zł, co pokazuje jak ogromny potencjał tkwi w usługach online.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.