Nowa strategia PR dla marki Devi od Solski Burson-Marsteller
Nowa strategia PR dla marki Devi od Solski Burson-Marsteller

Solski Burson-Marsteller rozpoczyna współpracę z marką Devi, specjalizującą się w systemach elektrycznego ogrzewania podłogowego. Agencja przygotuje kompleksowe działania PR, które mają na celu wzmocnienie pozycji marki na rynku.
W ramach współpracy, agencja stworzy strategię komunikacji, która obejmie zarówno media tradycyjne, jak i online. Kluczowym elementem działań będą relacje z mediami, które mają na celu efektywne dotarcie do potencjalnych klientów.
Agencja zajmie się również opracowywaniem materiałów multimedialnych oraz organizacją działań z zakresu CSR. W zespole pracującym nad projektem znajdują się Elżbieta Mańkowska-Tropiło oraz Anna Włodarczyk.
Warto podkreślić, że agencja została wybrana w ramach przetargu, a umowa obowiązuje do końca roku 2011.
Na podstawie: Źródła









