TBWAPR Wprowadza Nową Zupkę Fit na Rynek
TBWAPR Wprowadza Nową Zupkę Fit na Rynek

Agencja TBWAPR rozpoczęła współpracę z firmą Regis, właścicielem marki ActivLab, w celu promocji nowego suplementu – Twojej Zupki Fit. To innowacyjne podejście do zdrowego żywienia ma na celu przyciągnięcie uwagi konsumentów poszukujących zdrowych alternatyw.
W ramach strategii PR, agencja skoncentruje się na relacjach z mediami kobiecymi, poradnikowymi, life style oraz branżowymi. Planowane są również organizacje wydarzeń i projektów specjalnych, które mają na celu zwiększenie widoczności marki.
Wybór agencji przez klienta nastąpił w wyniku przetargu, co świadczy o jej silnej pozycji na rynku. Działania będą prowadzone przez zespół Consumer PR, który ma na celu skuteczne dotarcie do grupy docelowej i budowanie pozytywnego wizerunku nowego produktu.
Na podstawie: Źródła









