Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

PR w Kulturze: Od Projektu do Strategii

PR w Kulturze: Od Projektu do Strategii

PR w Kulturze: Od Projektu do Strategii

CZQ>PL>MARKETING
PR w Kulturze: Od Projektu do Strategii

PR w kulturze to temat, który zyskuje na znaczeniu. Podczas wydarzenia „Kawa, herbata, PR” zorganizowanego przez Związek Firm Public Relations, eksperci podkreślili, że proces tworzenia strategii powinien być odwrotny niż dotychczasowy.

Paweł Potoroczyn, dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza, zauważył, że zazwyczaj zaczynamy od projektu, przechodzimy do wizji, a dopiero potem formułujemy strategię. To podejście może prowadzić do nieefektywności w działaniach PR-owych.

Ewa Czeszejko-Sochacka oraz Paweł Płuska również poruszyli kwestie współpracy między PR-owcami a instytucjami kulturalnymi. Wspólne działania mogą przynieść korzyści i poprawić wizerunek kultury w Polsce.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.