Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Kazimierz Dolny otwiera zmysły – wielka kampania promocyjna

Kazimierz Dolny otwiera zmysły – wielka kampania promocyjna

Kazimierz Dolny otwiera zmysły – wielka kampania promocyjna

CZQ>PL>MARKETING
Kazimierz Dolny otwiera zmysły – wielka kampania promocyjna

Wiosną 2011 roku Kazimierz Dolny rozpocznie największą kampanię promocyjną w swojej historii. Hasło „Kazimierz Dolny otwiera zmysły” ma na celu przyciągnięcie zarówno turystów, jak i przedsiębiorców.

Projekt, którego koszt wynosi 350 tys. zł, ma na celu pokazanie atrakcyjności miasta jako miejsca do inwestycji i rozwoju biznesu. Dorota Szczuka z Urzędu Miasta podkreśla, że Kazimierz jest już rozpoznawalny w Polsce, ale jego marka wymaga oczyszczenia z komercji.

W obliczu mocnej komercjalizacji w ostatnich latach, miasto dąży do uszlachetnienia swojego wizerunku poprzez odpowiednie działania promocyjne. Jak informuje Dziennik Wschodni, kampania ma na celu zmianę postrzegania Kazimierza Dolnego jako atrakcyjnego miejsca do życia i pracy.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.