Jak Konsalnet zmienia wizerunek branży ochroniarskiej
Jak Konsalnet zmienia wizerunek branży ochroniarskiej

Wizerunek branży ochroniarskiej w Polsce od lat jest obciążony negatywnymi stereotypami. Mimo że na usługi firm ochroniarskich Polacy wydają rocznie blisko 6 miliardów złotych, wiele osób wciąż postrzega ochroniarzy jako groźnych osiłków.
Firma Konsalnet, jeden z liderów rynku, postanowiła podjąć działania mające na celu zmianę tego wizerunku. W badaniach przeprowadzonych przez firmę wynika, że dla statystycznego Polaka, ochroniarz to najczęściej były milicjant lub agent specsłużb, co wpływa na negatywne postrzeganie tej branży.
Konsalnet zainicjował kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie świadomości marki oraz zmiana sposobu, w jaki postrzegana jest cała branża. „Nie chcemy być już postrzegani jako groźni i uzbrojeni, ale jako pomocni i skuteczni” – podkreślają przedstawiciele firmy.
Na podstawie: Źródła









