Jak Konsalnet zmienia wizerunek branży ochroniarskiej

Jak Konsalnet zmienia wizerunek branży ochroniarskiej

CZQ>PL>MARKETING
Jak Konsalnet zmienia wizerunek branży ochroniarskiej

Wizerunek branży ochroniarskiej w Polsce od lat jest obciążony negatywnymi stereotypami. Mimo że na usługi firm ochroniarskich Polacy wydają rocznie blisko 6 miliardów złotych, wiele osób wciąż postrzega ochroniarzy jako groźnych osiłków.

Firma Konsalnet, jeden z liderów rynku, postanowiła podjąć działania mające na celu zmianę tego wizerunku. W badaniach przeprowadzonych przez firmę wynika, że dla statystycznego Polaka, ochroniarz to najczęściej były milicjant lub agent specsłużb, co wpływa na negatywne postrzeganie tej branży.

Konsalnet zainicjował kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie świadomości marki oraz zmiana sposobu, w jaki postrzegana jest cała branża. „Nie chcemy być już postrzegani jako groźni i uzbrojeni, ale jako pomocni i skuteczni” – podkreślają przedstawiciele firmy.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.