XIII edycja DIALOG PR: Wizerunek Polskiej Piłki w Oczach Mediów i Klubów

XIII edycja DIALOG PR: Wizerunek Polskiej Piłki w Oczach Mediów i Klubów

CZQ>PL>MARKETING
XIII edycja DIALOG PR: Wizerunek Polskiej Piłki w Oczach Mediów i Klubów

Zapraszamy na XIII edycję DIALOG PR! Już dzisiaj, 29 listopada, o godz. 13:00 odbędzie się kolejna edycja, podczas której poruszymy kluczowe pytania dotyczące wizerunku polskiej piłki nożnej.


Czy rzeczywiście media przesadzają z negatywnymi stereotypami? Wizerunek polskiego futbolu jest kształtowany przez lata, jednak nad Wisłą zachodzą zmiany. Nowoczesne stadiony oraz nadchodzące Euro 2012 stają się szansą na poprawę sytuacji.


Warto zadać sobie pytanie, jak postrzegają polski futbol kluby oraz PZPN. Oczy całej piłkarskiej Europy skierowane będą na Polskę, co stwarza możliwości dla sponsorów i firm związanych z piłką nożną. To z jednej strony wyzwanie, a z drugiej szansa na jakościową zmianę.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.