Kampanie samorządowe na kredyt: SLD i PSL w trudnej sytuacji

Kampanie samorządowe na kredyt: SLD i PSL w trudnej sytuacji

CZQ>PL>MARKETING
Kampanie samorządowe na kredyt: SLD i PSL w trudnej sytuacji

Kampanie wyborcze w Polsce zbliżają się wielkimi krokami, a partie polityczne zmuszone są do podejmowania trudnych decyzji finansowych. Najwięcej na swoje kampanie planują wydać PO oraz PiS, które łącznie przeznaczą ok. 30 mln zł. W przeciwieństwie do nich, PSL i SLD muszą zmierzyć się z ograniczonymi budżetami.

PSL, mimo zarejestrowania prawie 3 tys. kandydatów więcej niż w 2006 r., planuje wydać jedynie 5,5 mln zł. Ponadto, aż 2 mln zł z tej kwoty ma pochodzić ze zbiórek od kandydatów, a 1 mln zł zostanie pozyskany za pomocą kredytu.

SLD również nie ma łatwego zadania. Partia planuje podobną kwotę pożyczki, co pokazuje, jak trudna jest sytuacja finansowa mniejszych ugrupowań. Obydwie partie starają się prowadzić niskobudżetowe kampanie, koncentrując się na efektywności wydatków.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.