AMD Rozszerza Program Partnerski – Nowe Możliwości dla Dystrybutorów

AMD Rozszerza Program Partnerski – Nowe Możliwości dla Dystrybutorów

CZQ>PL>MARKETING
AMD Rozszerza Program Partnerski – Nowe Możliwości dla Dystrybutorów

AMD ogłosiło poszerzenie swojego programu partnerskiego, AMD Fusion Partner Program, który teraz obejmuje dystrybutorów oferujących różnorodne rozwiązania w zakresie procesorów i chipsetów CPU oraz GPU. Program ma na celu wsparcie partnerów w sprzedaży stacji roboczych oraz systemów opartych na technologiach klienckich i serwerowych.



W ramach programu, dystrybutorzy mogą liczyć na szkolenia, programy marketingowe oraz lepsze warunki współpracy, co z pewnością wzmocni ich pozycję na rynku. AMD dąży do zacieśnienia współpracy z partnerami, co może przynieść korzyści zarówno dla producenta, jak i dla jego współpracowników.



Dodatkowo, AMD wprowadza nowy program lojalnościowy Rewards Program, który na początku będzie dostępny w USA, Kanadzie i Brazylii. Zgodnie z zapowiedziami, oferta ta ma być rozszerzona na inne kraje w ciągu najbliższych dwóch kwartałów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.