Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowa Liderka CSR w IKEA Retail: Katarzyna Dulko-Gaszyna

Nowa Liderka CSR w IKEA Retail: Katarzyna Dulko-Gaszyna

Nowa Liderka CSR w IKEA Retail: Katarzyna Dulko-Gaszyna

CZQ>PL>MARKETING
Nowa Liderka CSR w IKEA Retail: Katarzyna Dulko-Gaszyna

Katarzyna Dulko-Gaszyna objęła stanowisko kierownika ds. społecznej odpowiedzialności i ochrony środowiska w IKEA Retail od listopada 2011 roku. Jej doświadczenie w CSR sięga 2006 roku, kiedy to zaczęła pracować w Axel Springer Polska.

W swojej nowej roli, Dulko-Gaszyna skoncentruje się na budowie długoterminowej strategii zrównoważonego rozwoju, która obejmuje kluczowe obszary, takie jak:

relacje inwestorskie i B2Braportowanie społeczne na poziomie GRI A+kontrola finansowa i efektywność procesówgospodarka odpadami

Ważnym elementem jej pracy będzie również promocja CSR wśród opiniotwórczych środowisk oraz konsumentów, co ma przyczynić się do zwiększenia świadomości społecznej w tym zakresie.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.