Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wzrost ofert pracy w PR - co to oznacza dla branży?

Wzrost ofert pracy w PR - co to oznacza dla branży?

Wzrost ofert pracy w PR - co to oznacza dla branży?

CZQ>PL>MARKETING
Wzrost ofert pracy w PR - co to oznacza dla branży?

W mijającym tygodniu rynek pracy w dziedzinie PR zyskał na dynamice. Redakcja PRoto.pl odnotowała 37 nowych ofert pracy, co może świadczyć o rosnącym zapotrzebowaniu na specjalistów w tej dziedzinie.



Wśród najciekawszych ogłoszeń znajduje się poszukiwanie głównego specjalisty ds. informacji i promocji przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska oraz specjalisty ds. PR w Teatrze Lalki, Maski i Aktora GROTESKA. Te oferty pokazują, że branża PR nie tylko się rozwija, ale również otwiera się na różnorodne sektory, w tym kulturę i ochronę środowiska.



Co więcej, firma ENEA szuka aż trzech specjalistów do Biura Informacji i Komunikacji Wewnętrznej, co może sugerować większą inwestycję w komunikację wewnętrzną i budowanie pozytywnego wizerunku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.