Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Partnerstwo Junipera i Della: Nowa Era w Bezpieczeństwie Sieci

Partnerstwo Junipera i Della: Nowa Era w Bezpieczeństwie Sieci

Partnerstwo Junipera i Della: Nowa Era w Bezpieczeństwie Sieci

CZQ>PL>MARKETING
Partnerstwo Junipera i Della: Nowa Era w Bezpieczeństwie Sieci

W dniu 11 sierpnia 2010 roku, Juniper Networks ogłosił nawiązanie partnerstwa z Dellem, co zmienia oblicze rynku sprzętu sieciowego. Teraz, przełączniki ethernetowe Junipera z serii EX oraz bramy usługowe z serii SRX są dostępne pod marką Dell PowerConnect.

W nadchodzących miesiącach do oferty Della dołączą również routery z serii MX. Oba przedsiębiorstwa planują rozwój usług Unified Threat Management oraz innowacyjnych rozwiązań bezpieczeństwa dla sektora SMB, co ma znacząco wzbogacić asortyment Dell PowerConnect serii J.

Całe portfolio produktów zostanie wzbogacone o system operacyjny Junipera, Junos. Obaj producenci podkreślają, że współpraca ta pozwoli na redukcję kosztów użytkowania oraz uproszczenie infrastruktury sieciowej, a także na poprawę wydajności aplikacji.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.