Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Pomorskie Wybiera Nową Strategię Komunikacji

Pomorskie Wybiera Nową Strategię Komunikacji

Pomorskie Wybiera Nową Strategię Komunikacji

CZQ>PL>MARKETING
Pomorskie Wybiera Nową Strategię Komunikacji

9 marca rozpoczął się konkurs na przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej dla turystycznej promocji województwa pomorskiego.


Wyłoniona w drodze konkursu instytucja ma za zadanie przygotować strategię komunikacji oraz dokumentację wdrożeniową, która będzie podstawą dla kolejnych działań na rynku krajowym.


Całkowity koszt realizacji projektu wynosi 5 433 050 zł, a szacunkowa wartość zamówienia to 273 280 zł (kwoty brutto).


Nowa strategia komunikacji ma na celu zbudowanie turystycznej marki województwa pomorskiego, opierając się na czterech głównych kierunkach rozwoju turystyki.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.