Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Zmiany w PKN Orlen: Koniec ery Dawida Piekarza

Zmiany w PKN Orlen: Koniec ery Dawida Piekarza

Zmiany w PKN Orlen: Koniec ery Dawida Piekarza

CZQ>PL>MARKETING
Zmiany w PKN Orlen: Koniec ery Dawida Piekarza

PKN Orlen przechodzi istotne zmiany w swoim zespole PR. Po 6 latach pracy funkcję rzecznika przestał pełnić Dawid Piekarz. Jego współpraca z koncernem zakończyła się w marcu, a jego następca nie został jeszcze ogłoszony.


Dawid Piekarz rozpoczął swoją karierę w PKN Orlen we wrześniu 2004 roku, a do spółki ściągnął go Igor Chalupec, ówczesny prezes i były szef Ministerstwa Finansów. Piekarz zyskał uznanie w branży, zdobywając w ubiegłym roku statuetkę PRotona w kategorii „rzecznik prasowy”.


Jego odejście może wywołać zmiany w strategii komunikacji firmy, a przyszłość PKN Orlen z pewnością będzie zależała od wyboru nowego rzecznika.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.