Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polskie firmy ignorują wartości: Alarmujący raport ECCO Network

Polskie firmy ignorują wartości: Alarmujący raport ECCO Network

Polskie firmy ignorują wartości: Alarmujący raport ECCO Network

CZQ>PL>MARKETING
Polskie firmy ignorują wartości: Alarmujący raport ECCO Network

Według najnowszego raportu Corporate Values Index 2009, polskie przedsiębiorstwa nie definiują własnego systemu wartości. Badania przeprowadzone przez międzynarodową sieć doradczą ECCO Network wskazują, że jedynie 103 na 349 polskich firm określa swoje wartości.

Średnia dla Polski wynosi 29,5 proc., co jest ponad dwuipółkrotnie niższe niż średnia dla pozostałych 11 krajów, która wynosi 77,5 proc.. Warto zauważyć, że dwa lata temu wskaźnik ten wynosił jedynie 21,7 proc., co świadczy o stopniowej poprawie, choć nadal pozostaje to na niepokojącym poziomie.

Raport, przygotowany przez agencję On Board PR i patronowany przez PKPP Lewiatan, podkreśla, że brak zdefiniowanego systemu wartości w firmach może wpływać na ich wizerunek oraz relacje z klientami.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.