Kontrowersyjna promocja dewelopera w Szczecinie

Kontrowersyjna promocja dewelopera w Szczecinie

CZQ>PL>MARKETING
Kontrowersyjna promocja dewelopera w Szczecinie

Na portalu gazeta.pl pojawiła się informacja o niecodziennym sposobie promocji jednego z osiedli mieszkaniowych w Szczecinie. Plakat przedstawiający parę leżącą w białej pościeli wzbudza wiele emocji. Z napisem „Nawet po 3 piwach dojdziesz w 10 minut” oraz dopiskiem „Osiedle Pionierów. Zielono i blisko” reklama nie pozostawia obojętnymi mieszkańców.



Jakub Ziębka, autor artykułu, podkreśla, że plakaty są rozwieszane w toaletach szczecińskich klubów, co wywołuje kontrowersje. Wiele osób nie zgadza się z takim sposobem promocji, a niektórzy uważają go za nieodpowiedni.



Władze spółki deweloperskiej, do której należą mieszkania, bronią kampanii, twierdząc, że jest ona skierowana do młodych, aktywnych zawodowo ludzi, którzy spędzają czas w centrach rozrywki. Czy taka forma reklamy przyniesie oczekiwane efekty?



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.