Kontrowersyjna promocja dewelopera w Szczecinie
Kontrowersyjna promocja dewelopera w Szczecinie

Na portalu gazeta.pl pojawiła się informacja o niecodziennym sposobie promocji jednego z osiedli mieszkaniowych w Szczecinie. Plakat przedstawiający parę leżącą w białej pościeli wzbudza wiele emocji. Z napisem „Nawet po 3 piwach dojdziesz w 10 minut” oraz dopiskiem „Osiedle Pionierów. Zielono i blisko” reklama nie pozostawia obojętnymi mieszkańców.
Jakub Ziębka, autor artykułu, podkreśla, że plakaty są rozwieszane w toaletach szczecińskich klubów, co wywołuje kontrowersje. Wiele osób nie zgadza się z takim sposobem promocji, a niektórzy uważają go za nieodpowiedni.
Władze spółki deweloperskiej, do której należą mieszkania, bronią kampanii, twierdząc, że jest ona skierowana do młodych, aktywnych zawodowo ludzi, którzy spędzają czas w centrach rozrywki. Czy taka forma reklamy przyniesie oczekiwane efekty?
Na podstawie: Źródła









