Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Kampania Nałęcza: Sondaże a Rzeczywistość

Kampania Nałęcza: Sondaże a Rzeczywistość

Kampania Nałęcza: Sondaże a Rzeczywistość

CZQ>PL>MARKETING
Kampania Nałęcza: Sondaże a Rzeczywistość

Tomasz Nałęcz, kandydat na prezydenta, nie wierzy w sondaże, co podkreślają najnowsze billboardy w Warszawie. Obok wizerunku Baracka Obamy widnieje hasło: „Gdyby uwierzył w sondaże, nie zostałby prezydentem”. Z kolei na zdjęciu Nałęcza można przeczytać: „Gdyby uwierzył w sondaże, nie wystartowałby”.



Ekspert PR Eryk Mistewicz komentuje, że ta akcja ma charakter jednorazowy, a wybór Obamy był trafnym zabiegiem. Warto zauważyć, że kampania Nałęcza rozpoczyna się w kluczowym momencie, gdy SLD również ogłasza swojego kandydata na prezydenta.



Jak podkreśla Eliza Olczyk, termin akcji nie jest przypadkowy. Wzajemne odniesienia i kontrowersje związane z sondażami mogą wpłynąć na postrzeganie Nałęcza przez wyborców.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.