Lobbing: Klucz do Lepszego Prawa?

Lobbing: Klucz do Lepszego Prawa?

CZQ>PL>MARKETING
Lobbing: Klucz do Lepszego Prawa?

Lobbing to temat, który budzi wiele emocji. Tomasz Zalasiński z Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka, w wywiadzie dla Dziennika Gazety Prawnej, podkreśla, że lobbing ma swoje zalety. Zgodnie z definicją ustawową, jest to każde działanie mające na celu wywarcie wpływu na organy władzy publicznej w procesie stanowienia prawa.



Częste zmiany w przepisach oraz ich brak oceny skutków wprowadzenia sprawiają, że przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po usługi doradztwa regulacyjnego. Zalasiński zwraca uwagę, że ocena jakości projektu aktu prawnego, jego konstytucyjności oraz zgodności z prawem unijnym jest kluczowa dla stabilności rynku.



Analizy te pozwalają uniknąć potencjalnych problemów i dostosować się do dynamicznie zmieniającego się otoczenia prawnego. Warto zatem spojrzeć na lobbing nie tylko jako na kontrowersyjny proces, ale także jako na istotny element współczesnej legislacji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.