Nowa współpraca Good One PR z Instytutem Wydawniczym Latarnik

Nowa współpraca Good One PR z Instytutem Wydawniczym Latarnik

CZQ>PL>MARKETING
Nowa współpraca Good One PR z Instytutem Wydawniczym Latarnik

W połowie października, Good One PR podpisała umowę z Instytutem Wydawniczym Latarnik, co z pewnością zbudzi zainteresowanie w branży. Współpraca ta rozpoczyna się od promocji najnowszej książki Marcina Szczygielskiego, pt. Omega.



Agencja Good One PR ma za zadanie wsparcie wydawnictwa w relacjach z mediami. Zespół odpowiedzialny za projekt to Bartosz Dworzyński oraz Kamil Mazuruk. To istotny krok, ponieważ wcześniej wydawnictwo nie korzystało z usług agencji PR.



Instytut Wydawniczy Latarnik, założony w 2002 roku przez Tomasza Raczka, specjalizuje się w publikacjach dotyczących mediów oraz ludzi mediów. Ich misją jest dostarczanie ciekawych treści, które wpływają na świadomość społeczną.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.