Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – wrzesień 2009

Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – wrzesień 2009

Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – wrzesień 2009

CZQ>PL>MARKETING
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – wrzesień 2009

Wrześniowy ranking „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów, ujawnia interesujące dane na temat wpływu mediów na opinię publiczną. W tym miesiącu, Rzeczpospolita okazała się najczęściej cytowanym tytułem prasowym.



W kategorii stacji radiowych, RMF FM zdominowało zestawienie, a wśród telewizji wyróżniło się TVN24. Co ciekawe, w zestawieniu pierwszej piętnastki znalazły się również tygodniki opinii, stacje telewizyjne oraz portale internetowe.



Warto zauważyć, że wśród wyróżnionych tytułów pojawił się również tygodnik katolicki, co może zaskakiwać wielu obserwatorów mediów. Ranking ukazuje, jak różnorodne źródła informacji kształtują nasze opinie na istotne tematy.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.