Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Problemy Białegostoku z promocją: Co się dzieje?

Problemy Białegostoku z promocją: Co się dzieje?

Problemy Białegostoku z promocją: Co się dzieje?

CZQ>PL>MARKETING
Problemy Białegostoku z promocją: Co się dzieje?

Białystok zmaga się z wyzwaniami w zakresie promocji swojego wizerunku. W artykule Kuriera Porannego, Aneta Boruch bada, dlaczego miasto nie potrafi skutecznie się promować. Zwraca uwagę na zarobki oraz działania tamtejszych urzędników odpowiedzialnych za marketing.


Autorka wskazuje, że w miastach takich jak Toruń, Olsztyn czy Gdańsk, urzędnicy angażują się w promocję, często tworząc projekty samodzielnie, z uwzględnieniem potrzeb mieszkańców. W Białymstoku natomiast, mimo że zatrudnionych jest 17 specjalistów od promocji, ich efektywność pozostawia wiele do życzenia.


Dlaczego tak się dzieje? Boruch sugeruje, że zbyt duże poleganie na zewnętrznych doradcach i brak innowacyjnych działań mogą być kluczowymi problemami. Potrzebne są zmiany, aby miasto mogło w końcu zabłysnąć na promocji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.