Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Ranking Najbardziej Wartościowych Marek Świata 2009

Ranking Najbardziej Wartościowych Marek Świata 2009

Ranking Najbardziej Wartościowych Marek Świata 2009

CZQ>PL>MARKETING
Ranking Najbardziej Wartościowych Marek Świata 2009

Najbardziej wartościowe marki świata według tegorocznego zestawienia Interbrands ujawniają, że kryzys nie wpłynął znacząco na czołowe firmy. Coca-Cola utrzymuje swoją dominującą pozycję, z wartością szacowaną na 68,7 mld dolarów, co oznacza wzrost o 3% w porównaniu do roku ubiegłego.



Na drugiej i trzeciej pozycji pozostają amerykańskie korporacje z sektora IT: IBM i Microsoft. To dowód na to, że technologie wciąż odgrywają kluczową rolę w globalnej gospodarce.



Szczególnie imponujący jest wzrost wartości marki Google, która zyskała aż 25% w stosunku do 2008 roku, osiągając wartość 31,9 mld dolarów. To pokazuje, jak dynamicznie rozwija się ta firma w obliczu zmieniającego się rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.