Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe wyzwania dla Marcina Andrzejczyka w Liberty Direct

Nowe wyzwania dla Marcina Andrzejczyka w Liberty Direct

Nowe wyzwania dla Marcina Andrzejczyka w Liberty Direct

CZQ>PL>MARKETING
Nowe wyzwania dla Marcina Andrzejczyka w Liberty Direct

Marcin Andrzejczyk, nowy brand manager w Liberty Direct, rozpoczął swoją przygodę w firmie w sierpniu 2008 roku. Jego głównym zadaniem jest współtworzenie i wdrażanie strategii marki, co z pewnością przyniesie świeże spojrzenie na działania marketingowe.



Wcześniej Andrzejczyk zdobywał doświadczenie w renomowanych firmach, takich jak Hakle-Kimberly oraz Carlsberg Polska. Jako Zastępca Dyrektora ds. Marketingu w Ambra, kierował zespołem odpowiedzialnym za realizację strategii marketingowej dla wielu marek, w tym Dorato i Fresco.



Jego umiejętności w zarządzaniu wizerunkiem marki oraz doświadczenie w trade marketingu będą kluczowe dla dalszego rozwoju Liberty Direct. Andrzejczyk jest absolwentem Akademii, co podkreśla jego solidne podstawy teoretyczne w zakresie marketingu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.