Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Śmierć notatki prasowej? Nowe media zmieniają PR!

Śmierć notatki prasowej? Nowe media zmieniają PR!

Śmierć notatki prasowej? Nowe media zmieniają PR!

CZQ>PL>MARKETING
Śmierć notatki prasowej? Nowe media zmieniają PR!

Śmierć notatki prasowej może być bliżej, niż nam się wydaje. W erze nowych mediów, tradycyjne metody komunikacji stają przed poważnym wyzwaniem. Coraz więcej mówi się o mikrokomunikatach, które dominują w platformach takich jak Twitter czy jego polski odpowiednik Blip.

Polski oddział agencji LEWIS PR postanowił zbadać ten trend. Wraz z portalem PRoto.pl, przeprowadzili ankietę wśród 47 dziennikarzy zajmujących się nowymi technologiami. Ich celem było zrozumienie, jak zmieniają się sposoby pozyskiwania informacji oraz ocena jakości notatek prasowych.

Wyniki badań mogą zaskoczyć – wielu dziennikarzy wskazuje, że nowe media wpływają na ich pracę, a tradycyjne notatki prasowe ustępują miejsca bardziej dynamicznym formom komunikacji.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.