Nowe Wyzwania w Marketingu: Creative Labs Zmienia Strategię

Nowe Wyzwania w Marketingu: Creative Labs Zmienia Strategię

CZQ>PL>MARKETING
Nowe Wyzwania w Marketingu: Creative Labs Zmienia Strategię

Creative Labs postanowił zmienić model zarządzania sprzedażą i marketingiem, powierzając te zadania firmie PowerSales, którą prowadzi Marcin Kindler. To ważna zmiana, zwłaszcza że Kindler przez 11 lat kierował polskim biurem producenta.



Według Kindlera, współpraca z dystrybutorami i klientami ma przebiegać podobnie jak w czasach, gdy firma miała swoje biuro w Polsce. Zmiana ta jest odpowiedzią na ochłodzenie koniunktury na świecie oraz potrzebę obniżenia kosztów operacyjnych.



W ramach tej transformacji, znikną wydatki na zarząd i pracowników, a do PowerSales przechodzi 13 osób dotychczas zatrudnionych w biurze Creative Labs. Czas pokaże, czy nowa strategia przyniesie oczekiwane rezultaty w postaci wzrostu sprzedaży i efektywności.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.