Wyzwania promocji Podlasia: Eksperci wskazują na nietypowe rozwiązania
Wyzwania promocji Podlasia: Eksperci wskazują na nietypowe rozwiązania

Podlasie staje przed poważnymi wyzwaniami w zakresie promocji, jak wskazują eksperci z agencji WYG International. W opublikowanym artykule w Gazecie Współczesnej podkreślają, że region ten jest obecnie postrzegany jako nijaki, co utrudnia przyciągnięcie inwestorów.
W obliczu braku odpowiedniej infrastruktury, agencja rekomenduje nietypowe działania, które mogą zmienić postrzeganie Podlasia. Jednym z pomysłów jest zawieszenie promocji regionu skierowanej do potencjalnych inwestorów, co może wydawać się zaskakujące.
Co więcej, nie planuje się także kampanii wewnętrznej, która mogłaby zmienić obraz Podlasia w oczach jego mieszkańców. Jak twierdzą eksperci, mieszkańcy nie są zainteresowani takim kierunkiem działań, co stawia dodatkowe wyzwania przed lokalnymi władzami.
Na podstawie: Źródła









