Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

ZFPR Broni Public Relations: List Otwarty w Obronie Zawodu

ZFPR Broni Public Relations: List Otwarty w Obronie Zawodu

ZFPR Broni Public Relations: List Otwarty w Obronie Zawodu

CZQ>PL>MARKETING
ZFPR Broni Public Relations: List Otwarty w Obronie Zawodu

Związek Firm PR wystosował List Otwarty w obronie public relations, protestując przeciwko jego deprecjonowaniu w debacie publicznej. Inicjatywa ta ma na celu zwrócenie uwagi na znaczenie PR, który często jest mylony z propagandą.

W liście popartym przez organizacje branżowe, biznesowe oraz środowisko naukowe, ZFPR podkreśla, że public relations to nie tylko strategia komunikacyjna, ale również dialog oparty na faktach z otoczeniem. Osoby pracujące w tej dziedzinie zajmują się rzecznictwem, komunikacją oraz rozwiązywaniem kryzysów.

Politycy często oskarżają się nawzajem o stosowanie "zagrywek piarowskich", co świadczy o ich niewiedzy na temat prawdziwej roli PR. Celem ZFPR jest edukacja społeczeństwa na temat wartości, jaką niesie za sobą profesjonalne public relations.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.