Nowa Rada Promocji Regionów – Czy to klucz do sukcesu?
Nowa Rada Promocji Regionów – Czy to klucz do sukcesu?

W dniu 24 kwietnia 2009 roku odbyła się konferencja „Promocja Polski – strategie regionalne”, podczas której poruszono kluczowe kwestie dotyczące promocji regionalnej. Uczestnicy zastanawiali się nad potrzebą powołania Rady Promocji Regionów i Miast, która miałaby wspierać samorządy w skutecznej promocji ich obszarów.
Głównym celem spotkania było zbadanie, czy taka instytucja jest rzeczywiście potrzebna. Obecni na konferencji samorządowcy oraz eksperci marketingu regionalnego wskazali na wyzwania, przed jakimi stoją lokalne władze. Wymiana informacji oraz współpraca między regionami mogą znacząco przyczynić się do poprawy wizerunku każdej miejscowości.
W kontekście intensyfikacji działań promocyjnych, nowa Rada mogłaby stać się kluczowym narzędziem w tworzeniu spójnych strategii. Czy zatem promocja regionalna ruszy z kopyta? To pytanie pozostaje otwarte, ale nadzieje na poprawę są widoczne.
Na podstawie: Źródła









