Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Jak stworzyć markę miejsca? Praktyczne wskazówki od eksperta

Jak stworzyć markę miejsca? Praktyczne wskazówki od eksperta

Jak stworzyć markę miejsca? Praktyczne wskazówki od eksperta

CZQ>PL>MARKETING
Jak stworzyć markę miejsca? Praktyczne wskazówki od eksperta

Marketing miejsc zyskuje na znaczeniu, a media coraz częściej poświęcają mu uwagę. W artykule w Gazecie Wyborczej, Szymon Sikorski z agencji Publikon dzieli się swoją wiedzą na temat promocji regionalnej.



Sikorski podkreśla, że każda miejscowość, nawet ta najmniejsza, może stworzyć swoją własną markę. Kluczem do sukcesu jest dobrze zdefiniowana cecha wyróżniająca, która przyciągnie uwagę turystów i inwestorów. Wartościowe jest, aby ta cecha nie ograniczała się tylko do lokalnych tradycji czy kultury materialnej.



Ekspert przytacza przykład Hiszpanii, gdzie małe miejscowości potrafiły stać się popularnymi destynacjami dzięki unikalnym cechom. Dzięki przemyślanej strategii marketingowej, każda gmina ma szansę na sukces.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.