Różnice cenowe w sprzedaży notebooków Della: Co mówią resellerzy?

Różnice cenowe w sprzedaży notebooków Della: Co mówią resellerzy?

CZQ>PL>MARKETING
Różnice cenowe w sprzedaży notebooków Della: Co mówią resellerzy?

Na forum internetowym CRN Polska trwa gorąca dyskusja dotycząca różnic w cenach notebooków Della. Resellerzy wyrażają swoje niezadowolenie, twierdząc, że ceny dla nich są wyższe niż te oferowane klientom indywidualnym.



Rafał Branowski, dyrektor marketingu w polskim biurze Della, wyjaśnia, że od listopada 2008 roku, niektóre modele laptopów, takie jak XPS, Studio i Inspiron, są przeznaczone wyłącznie do sprzedaży bezpośredniej. To może tłumaczyć różnice w cenach, które budzą kontrowersje wśród partnerów handlowych.



Innym tematem poruszanym na forum jest kwestia wystawiania faktur lub paragonów. Branowski zapewnia, że każdy kupujący ma prawo do otrzymania dokumentu zakupu, zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.