Young&Rubicam zdobywa Jetix – co to oznacza dla rynku PR?

Young&Rubicam zdobywa Jetix – co to oznacza dla rynku PR?

CZQ>PL>MARKETING
Young&Rubicam zdobywa Jetix – co to oznacza dla rynku PR?

Agencja Young&Rubicam Poland ogłosiła, że wygrała przetarg na obsługę kanałów dziecięcych Jetix i Jetix Play. To wydarzenie może znacząco wpłynąć na krajobraz rynku public relations w Polsce.

Działania, które będą prowadzone na mocy tego przetargu, obejmują kompleksową obsługę klienta, w tym marketing, doradztwo strategiczne oraz public relations. Na czoło zespołu wychodzi Emilia Gabrel, nowa PR & project manager agencji, której zadaniem będzie koordynacja tych działań.

Warto zauważyć, że przed Young&Rubicam, obsługą Jetix zajmowała się agencja Delegata Consulting, która teraz skupi się na dystrybucji programów. Zmiany te mogą być impulsem do innowacji w podejściu do marketingu dziecięcego.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.