Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Bieg z przeszkodami w marketingu w 2009 roku

Bieg z przeszkodami w marketingu w 2009 roku

Bieg z przeszkodami w marketingu w 2009 roku

CZQ>PL>MARKETING
Bieg z przeszkodami w marketingu w 2009 roku

Rok 2009 zapowiada się jako wyjątkowo trudny okres dla przedsiębiorców. W obliczu globalnego kryzysu, wielu z nich staje przed wieloma wyzwaniami, które mogą wpłynąć na ich działalność.



Jeszcze do ubiegłego roku, informacje o kryzysie były traktowane jak bajka. Jednak już jesienią 2008 roku, odczuwalność kryzysu stała się realna. Wzrost kursu dolara o jedną trzecią był zjawiskiem, które zaskoczyło wielu przedsiębiorców w Polsce.



Ubezpieczyciele zaczęli bardzo dokładnie analizować ryzyko związane z kredytami kupieckimi. Ta sytuacja powoduje, że obcinanie linii kredytowych staje się coraz bardziej powszechne, co wprowadza dodatkowy niepokój wśród firm, które chcą przetrwać w tym trudnym czasie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.