Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Jak blogi zmieniają komunikację banków?

Jak blogi zmieniają komunikację banków?

Jak blogi zmieniają komunikację banków?

CZQ>PL>MARKETING
Jak blogi zmieniają komunikację banków?

W artykule Tomasza Borowskiego opublikowanym w Gazecie Bankowej, omawiane są blogi jako narzędzie komunikacji instytucji finansowych z otoczeniem. Autor podkreśla, że blogi mogą znacząco wpływać na wizerunek banków oraz ułatwiać komunikację z klientami.

Jednym z przykładów jest blog polskiej instytucji finansowej, który angażuje pracowników i wywołuje dyskusje. Jak zauważa Sebastian Włodarski z First PR, istnieje jednak ryzyko, że banki kopiują rozwiązania bez analizy ich efektywności. To może prowadzić do braku realnych zmian w wizerunku.

Paweł Tomczuk z Ciszewski PR zwraca uwagę na konieczność refleksji nad skutecznością takich narzędzi, by mogły one naprawdę wpływać na postrzeganie instytucji przez klientów.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.