Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

PR-owiec w oczach dziennikarzy: Jak wygląda ta współpraca?

PR-owiec w oczach dziennikarzy: Jak wygląda ta współpraca?

PR-owiec w oczach dziennikarzy: Jak wygląda ta współpraca?

CZQ>PL>MARKETING
PR-owiec w oczach dziennikarzy: Jak wygląda ta współpraca?

Kim jest PR-owiec dla dziennikarza? To pytanie zadał portal PRoto, przeprowadzając badania wśród ponad 100 dziennikarzy branżowych. Ankieta dotyczyła jakości kontaktów zawodowych oraz informacji prasowych, które otrzymują.

Co wynika z wyników badań? Wiele dziennikarzy uważa, że PR-owcy są partnerami, ale nie brakuje również głosów krytycznych. 30% respondentów wskazuje, że irytuje ich nachalność PR-owców, co znacznie wpływa na postrzeganie tej współpracy.

Warto dodać, że 28% dziennikarzy nie lubi, gdy PR-owiec jest natarczywy w swoich działaniach. Takie informacje powinny być sygnałem dla specjalistów PR, aby dostosować swoje metody komunikacji.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.