Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Jak Internetowe Targi Pracy Kształtują Wizerunek Pracodawcy?

Jak Internetowe Targi Pracy Kształtują Wizerunek Pracodawcy?

Jak Internetowe Targi Pracy Kształtują Wizerunek Pracodawcy?

CZQ>PL>MARKETING
Jak Internetowe Targi Pracy Kształtują Wizerunek Pracodawcy?

Internetowe Targi Pracy, które odbyły się w dniach od 20 do 26 października, to doskonała okazja dla pracodawców do budowania ich marki. Patronem sekcji Marketing i Reklama był portal PRoto.pl, a redakcja miała przyjemność rozmawiać z ekspertem ds. HR, Dorotą Bachman.

Uczestnictwo w takich wydarzeniach przynosi korzyści nie tylko w postaci znalezienia kandydatów. Pracodawcy mogą również kształtować swój wizerunek jako atrakcyjnego pracodawcy. Bachman podkreśla, że to właśnie podczas targów można zaprezentować wartości firmy oraz nawiązać bezpośredni kontakt z potencjalnymi pracownikami.

Warto inwestować w takie wydarzenia, gdyż mogą one znacząco wpłynąć na percepcję firmy w oczach kandydatów. Dobre wrażenie z targów może przyciągnąć najlepsze talenty na rynku pracy.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.