Przełom w relacjach inwestorskich? Nowe podejście do komunikacji

Przełom w relacjach inwestorskich? Nowe podejście do komunikacji

CZQ>PL>MARKETING
Przełom w relacjach inwestorskich? Nowe podejście do komunikacji

Relacje inwestorskie w Polsce mogą przechodzić istotne zmiany. Jarosław Dominiak, prezes Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych, zwraca uwagę, że spółki giełdowe nie postrzegają ich jako narzędzia do zdobywania przewagi konkurencyjnej. Mimo to, istnieją oznaki, że sytuacja się zmienia.


Coraz częściej pojawiają się postulaty, aby komunikacja z inwestorami indywidualnymi była traktowana na równi z komunikacją skierowaną do inwestorów instytucjonalnych. To może być przełom w dotychczasowym podejściu, co może przynieść korzyści zarówno spółkom, jak i inwestorom.


Kolejnym istotnym czynnikiem jest potrzeba budowania długofalowej strategii komunikacji. Spółki zaczynają zdawać sobie sprawę z jej znaczenia, co może wpłynąć na ich postrzeganie na rynku i relacje z inwestorami.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.