PR czy reklama? Kto psuje wizerunek?

PR czy reklama? Kto psuje wizerunek?

CZQ>PL>MARKETING
PR czy reklama? Kto psuje wizerunek?

Public Relations w Polsce staje się coraz bardziej mylone z reklamą, co zauważa Piotr Czarnowski w swoim artykule w miesięczniku Press. Autor podkreśla, że na biurkach dziennikarzy lądują głównie pseudoinformacje, które nie mają nic wspólnego z rzetelnym PR.

Czarnowski, biorąc udział w badaniu oceniającym losowo wybrane informacje prasowe, stwierdził, że wszystkie z nich były w zasadzie czysto reklamowe. Taka sytuacja rodzi pytania o przyszłość PR w Polsce.

Winni tej sytuacji są nie tylko specjaliści PR, ale także klienci, którzy oczekują działań promocyjnych i eventowych. Jak twierdzi Czarnowski, zmiana podejścia do PR może uratować ten sektor przed dalszym spadkiem jakości.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.