Butik kreatywny vs. agencja kreatywna: co wybierasz?
Butik kreatywny vs. agencja kreatywna: co wybierasz?

W ostatnim felietonie na PRoto.pl poruszono temat nazywania agencji PR-owskich. Dlaczego coraz częściej słyszymy termin „butik kreatywny”? Odpowiedź jest prosta: butik stał się synonimem ekskluzywności i unikalności.
W przeciwieństwie do „agencji kreatywnej”, która kojarzy się z masowością i sieciowością, butik kreatywny wskazuje na małe, niezależne firmy, które oferują wyjątkowe pomysły. Takie agencje często składają się z niewielkiego zespołu, co pozwala na indywidualne podejście do klienta.
Klienci poszukujący innowacyjnych rozwiązań coraz częściej decydują się na współpracę z butikami, które dostarczają oryginalne pomysły i ekskluzywne usługi. W dobie konkurencji, wyjątkowość staje się kluczem do sukcesu.
Na podstawie: Źródła









