Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Konsolidacja na rynku dystrybucji IT: Czy to już czas?

Konsolidacja na rynku dystrybucji IT: Czy to już czas?

Konsolidacja na rynku dystrybucji IT: Czy to już czas?

CZQ>PL>MARKETING
Konsolidacja na rynku dystrybucji IT: Czy to już czas?

Większość dystrybutorów zgadza się, że konsolidacja na rynku IT jest nieunikniona. Część ekspertów przewiduje, że zmiany mogą nastąpić już wkrótce, podczas gdy inni sugerują, że trzeba będzie na nie poczekać jeszcze kilka lat.

Najbardziej spektakularna byłaby konsolidacja w gronie czterech największych dystrybutorów. Mimo że na razie nie ma oficjalnych doniesień o negocjacjach między nimi, nieoficjalne informacje sugerują, że sytuacja może być inna.

Słabe wyniki firm dystrybucyjnych w drugim kwartale 2008 roku tylko potwierdzają, że przed stagnacją na rynku nie ma ucieczki. Pogłębiająca się bessa zmusza przedsiębiorstwa do przemyślenia swojej przyszłości i strategii działania.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.