Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowa kampania PR: "Ulga w bólu" od On Board

Nowa kampania PR: "Ulga w bólu" od On Board

Nowa kampania PR: "Ulga w bólu" od On Board

CZQ>PL>MARKETING
Nowa kampania PR: "Ulga w bólu" od On Board

Agencja PR On Board z dumą ogłasza rozpoczęcie współpracy z firmą Grunenthal, producentem leków przeciwbólowych. Ich wspólnym celem jest realizacja ogólnopolskiego programu edukacyjno-popularyzacyjnego "Ulga w bólu".

Program, który startuje w lipcu 2008 roku, ma na celu zwiększenie świadomości na temat przewlekłego bólu oraz sposobów jego łagodzenia. W ramach działań planowane są badania społeczneakcje edukacyjnebezpośrednia pomoc dla osób cierpiących z przewlekłym bólem.

Za projekt odpowiada dział Corporate On Board PR, którym kieruje Iwona Kubicz, a menedżerem projektu jest Katarzyna Szczypek. Program potrwa do końca 2008 roku, a jego celem jest realna pomoc osobom zmagającym się z bólem na co dzień.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.