Współpraca z dziennikarzami kluczem do zmiany wizerunku Sejmu

Współpraca z dziennikarzami kluczem do zmiany wizerunku Sejmu

CZQ>PL>MARKETING
Współpraca z dziennikarzami kluczem do zmiany wizerunku Sejmu

Krzysztof Luft, dyrektor biura prasowego Sejmu, w rozmowie z Łukaszem Perzyną z Tygodnika Solidarność, zwraca uwagę na znaczenie współpracy z dziennikarzami. Wskazuje, że to sami posłowie kształtują wizerunek Sejmu poprzez swoje działania.



Luft podkreśla, że poprzednia kadencja była zdominowana przez konflikty, co negatywnie wpłynęło na postrzeganie instytucji. Warto jednak zauważyć, że obecne podejście ma na celu stworzenie przestrzeni do cywilizowanego dialogu, co może przyczynić się do poprawy relacji.



Dyrektor zaznacza, że dziennikarze, którzy na co dzień relacjonują pracę Sejmu, mają kluczowe informacje o wydarzeniach. Ich wiedza jest nieoceniona w budowaniu transparentności i lepszego wizerunku tej instytucji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.